TRANSMISJE WIDEO

TRANSMISJA – Realizacja total online

Na potrzeby wydarzeń transmitowanych przygotowaliśmy rozwiązanie dedykowanej transmisji. Jest ono mniej czasochłonne niż standardowa realizacja i świetnie może nadawać się do kameralnych i prostych spotkań. Bez względu na użyte narzędzie, jest możliwość obrandowania transmisji (przygotowanie pojedynczego widoku transmisji) w logotypy partnerów i sponsorów wydarzenia.

Wycena zawiera obsługę techniczną do 8 rozmówców wraz z prowadzącą/ym w pojedynczym panelu oraz nie więcej niż 15 osób (3 panele) wraz z prowadzącymi w całym wydarzeniu.

KOMPLEKSOWOŚĆ

Produkujemy wydarzenie od początku do samego końca. Zajmujemy się zarówno pomocą w dostosowaniu eventu do świata online, jak i m.in. kontaktem z panelistami czy testami. Dbamy nie tylko o stronę technologiczną, ale także wizualną. Tak jak robiliśmy to za każdym razem z Państwem, stojąc przed fizyczną sceną, tak dziś robimy to w bezpiecznym — internetowym dystansie sięgając po środki, wywołujące efekt WOW.

PROSTA OBSŁUGA

Wykorzystujemy narzędzie, które od strony klienta wymaga jedynie przeglądarki internetowej. Nic nie trzeba pobierać, czy instalować. To odpowiedź na blokady nałożone na komputery firmowe i urzędowe oraz na zróżnicowane umiejętności cyfrowe osób biorących udział w transmitowanej dyskusji.

PEŁEN BRANDING W TRANSMISJI

Nie pracujemy na programach wideokonferencyjnych. Wykorzystujemy system realizacji, który zbliża nas do prezentowania treści w sposób telewizyjny, ale co najważniejsze – przy mniejszych nakładach finansowych.

TESTY, TESTY I JESZCZE RAZ TESTY

Każde z wydarzeń jest poprzedzone prowadzonymi przez nas rzetelnymi testami. Zarówno serwerów docelowych, stabilności internetu, jak i osób występujących online. Szkolimy prelegentów, prelegentki i osoby prowadzące wydarzenie online, jak radzić sobie z sytuacjami, które mogą nas zaskoczyć w internecie. Dzięki temu zyskujemy stuprocentową pewność, że wszystko odbędzie się bezproblemowo.

SPRAWDŹ ZAKRES NASZEJ PRACY

Po naszej stronie:

  1. Przeprowadzenie testów łączenia ze zdalnymi panelist(k)ami.
  2. Stream na wybrane kanały social media.
  3. Zapis całości w jakości Full HD.
  4. Przygotowanie opracowania graficznego transmisji na podstawie dostarczonych materiałów.
  5. Realizacja spotkania.
  6. System moderacji komentarzy z social mediów z dostępem zdalnym dla moderatora i umieszczanie ich w widoku transmisji.
  7. Archiwizacja materiału po spotkaniu przez 2 lata.
  8. Prosty montaż (przecięcie materiału, dodanie logotypów i plansz) oraz przygotowanie do publikacji na portalu.
SPRAWDŹ, CO JEST PO TWOJEJ STRONIE

Po stronie zamawiającego:

  1. Przesłanie grafik i materiałów graficznych, najpóźniej 7 dni przed planowaną transmisją, w tym: plansze początkowe i końcowe, materiały reklamowe, logotypy,
  2. Uzupełnienie i sprawdzenie podpisów do odcinka w przygotowanym dokumencie online, najpóźniej 1 dzień przed wydarzeniem,
  3. Dostarczenie kontaktów telefonicznych i mailowych do osób łączących się zdalnie do studia, najpóźniej 10 dni przed wydarzeniem,
  4. Przygotowanie scenariusza wydarzenia i dostarczenie, najpóźniej 3 dni przed transmisją,
  5. Dostarczenie adresu i klucza strumieni do social mediów, w których ma odbyć się transmisja (pomagamy w rozmowach technicznych),
  6. Stały kontakt z osobą mającą dostęp do kont social mediów, 2 dni przed i w trakcie transmisji,
  7. Wyznaczenie osoby do moderacji komentarzy w naszym systemie.

TRANSMISJA – Realizacja stacjonarna

Na potrzeby wydarzeń transmitowanych przygotowaliśmy rozwiązanie dedykowanej transmisji. Jest ono mniej czasochłonne niż standardowa realizacja i świetnie może nadawać się do kameralnych i prostych spotkań. Bez względu na użyte narzędzie, jest możliwość obrandowania transmisji (przygotowanie pojedynczego widoku transmisji) w logotypy partnerów i sponsorów wydarzenia.

Wycena zawiera obsługę techniczną do 8 rozmówców wraz z osobą prowadzącą w pojedynczym panelu oraz nie więcej niż 10 panelistów (2 panele) wraz z prowadzącymi w całym wydarzeniu. *w tym hybrydowe rozwiązanie.

KOMPLEKSOWOŚĆ

Produkujemy wydarzenie od początku do samego końca. Zajmujemy się zarówno pomocą w dostosowaniu eventu do świata online, jak i m.in. kontaktem z panelistami czy testami. Dbamy nie tylko o stronę technologiczną, ale także wizualną. Tak jak robiliśmy to za każdym razem z Państwem, stojąc przed fizyczną sceną, tak dziś robimy to w bezpiecznym — internetowym dystansie sięgając po środki, wywołujące efekt WOW.

PROSTA OBSŁUGA

Wykorzystujemy narzędzie, które od strony klienta wymaga jedynie przeglądarki internetowej. Nic nie trzeba pobierać, czy instalować. To odpowiedź na blokady nałożone na komputery firmowe i urzędowe oraz na zróżnicowane umiejętności cyfrowe osób biorących udział w transmitowanej dyskusji.

PEŁEN BRANDING W TRANSMISJI

Nie pracujemy na programach wideokonferencyjnych. Wykorzystujemy system realizacji, który zbliża nas do prezentowania treści w sposób telewizyjny, ale co najważniejsze – przy mniejszych nakładach finansowych.

TESTY, TESTY I JESZCZE RAZ TESTY

Każde z wydarzeń jest poprzedzone prowadzonymi przez nas rzetelnymi testami. Zarówno serwerów docelowych, stabilności internetu, jak i osób występujących online. Szkolimy prelegentów, prelegentki i osoby prowadzące wydarzenie online, jak radzić sobie z sytuacjami, które mogą nas zaskoczyć w internecie. Dzięki temu zyskujemy stuprocentową pewność, że wszystko odbędzie się bezproblemowo.

SPRAWDŹ ZAKRES NASZEJ PRACY
  1. Przygotowanie studia w miejscu realizacji (zasięg do 200 km).
  2. Oświetlenie planu zdjęciowego.
  3. Przeprowadzenie testów łączenia ze zdalnymi panelist(k)ami z innych miast.
  4. Stream na wybrane kanały social media.
  5. Zapis całości w jakości Full HD.
  6. Realizacja wielokamerowa.
  7. Przygotowanie opracowania graficznego transmisji na podstawie dostarczonych materiałów.
  8. Realizacja dźwięku na potrzeby transmisji.
  9. System moderacji komentarzy z social mediów i umieszczanie ich w widoku transmisji.
  10. Podgląd wideo dla rozmówców i prowadzącego obecnych w studiu.
  11. Bezprzewodowe słuchawki, dla każdej z osób w studiu, do rozmowy zdalnej.
  12. Archiwizacja materiału po spotkaniu przez 2 lata.
  13. Prosty montaż (przecięcie materiału, dodanie logotypów i plansz) oraz przygotowanie do publikacji na portalu.
    SPRAWDŹ, CO JEST PO TWOJEJ STRONIE
    1. Zapewnienie miejsca wydarzenia i możliwości instalacji dzień przed wydarzeniem.
    2. Zapewnienie łącza internetowego o przepustowości 100 Mbps download / 100 Mbps upload, najpóźniej dzień przed wydarzeniem, w miejscu realizacji (pomagamy w testach internetu).
    3. Przesłanie grafik i materiałów graficznych, najpóźniej 7 dni przed planowaną transmisją, w tym: plansze początkowe i końcowe, materiały reklamowe, logotypy.
    4. Uzupełnienie i sprawdzenie podpisów do odcinka w przygotowanym dokumencie on-line, najpóźniej 1 dzień przed wydarzeniem.
    5. Dostarczenie kontaktów telefonicznych i mailowych do osób łączących się zdalnie do studia, najpóźniej 10 dni przed wydarzeniem.
    6. Przygotowanie scenariusza wydarzenia i dostarczenie, najpóźniej 3 dni przed transmisją.
    7. Dostarczenie adresu i klucza strumieni do social mediów, w których ma odbyć się transmisja (pomagamy w rozmowach technicznych).
    8. Stały kontakt z osobą mającą dostęp do kont social mediów, 2 dni przed i w trakcie transmisji.
    9. Wyznaczenie osoby do moderacji komentarzy w naszym systemie.
    10. Zapewnienie tłumacza migowego w miejscu realizacji wydarzenia (w przypadku wybranego pakietu).

    PRODUKCJA WYDARZEŃ

    PRODUKCJA WYDARZEŃ – Realizacja stacjonarna

    Mówiąc prosto tłumaczymy język klienta na język techniki i odwrotnie. Od dzisiaj przed eventem będą mogli Państwo spać spokojnie. Będziemy wsparciem od momentu tworzenia pomysłu i scenariusza, aż do momentu gdy zgasną światła po ostatnich słowach prowadzącego. 

    KOMPLEKSOWOŚĆ

    Produkujemy wydarzenie od początku do samego końca. Zajmiemy się omówieniem Państwa pomysłu, określeniem potrzebnych elementów technicznych, wyceną i określeniem zapotrzebowania dla każdego z zespołów technicznych. Wiemy jak powinno wyglądać odpowiednie nagłośnienie, oświetlenie, ekrany LED, realizacja kamer oraz multimediów. 

    PROSTA KOMUNIKACJA

    Wszystkie pytania techniczne, zadajecie Państwo jednej osobie, znającej odpowiedzi i doradzającej na każdym kroku. Od dzisiaj wszystko dzieje się bez stresu.

    REALIZACJA WYDARZENIA

    W trakcie wydarzenia pijecie Państwo kawę i cieszycie się swoim wydarzeniem. Wszystkie techniczne i realizacyjne elementy są na naszych barkach. 

    TECHNIKA

    Możemy pracować z Państwa firmami technicznymi, ale jednak wolimy pracę z naszym zespołem i sprawdzonymi realizatorami. Chętnie zaproponujemy nagłośnienie, oświetlenie, ekrany LED, transmisję, realację wideo. 

    USŁUGI WIDEO

    Historia bohatera w danej dziedzinie

    Pokazanie historii, tematu filmowego przez pryzmat bohatera. Tzw. human story. Krótka forma prezentująca zmianę bohatera w czasie, prezentująca nawyki, praktyki działania. Zazwyczaj ten tym materiałów realizowany jest w cyklu kilku krótkich historii o różnych bohaterach. 

    Podstawowy zakres prac bang! done przy produkcjach filmowych w krótkich formach (do 6 minut):

    1. Opracowanie scenariusza na podstawie danych przesłanych przez zamawiającego. 
    2. Przygotowanie i prowadzenie planu zdjęciowego (oświetlenie, udźwiękowienie, realizacja wideo). 
    3. Montaż pierwszej wersji materiału wideo według wcześniej zaakceptowanego scenariusza (do 7 dni roboczych od ostatniego ujęcia). 
    4. Współpraca z klientem na etapie produkcji i postprodukcji. 
    5. Dwie tury poprawek materiału wideo zgodnych ze scenariuszem.
    6. Nagranie wypowiedzi osób (do 2 osób).
    7. Realizacja materiału do 150 km od Opola (w jedną stronę).
    8. Licencje udźwiękowienia oraz muzyki jako integralny element materiału wideo. 
    9. Przeniesienie praw autorskich (z zastrzeżeniem użycia materiału w portfolio i na naszych socialmediach).

     

    Co wpływa na koszt podstawowy realizacji w podanych zakresach cenowych?

    1. Cykliczność realizacji – cykl rozumiany jako min. realizacja 3 odcinków w jednym zleceniu/tematyce. 
    2. Lokalizacja – miejsce w którym pracujemy nad materiałem. Łatwość dostępu do samochodu, miejsce parkingowe, łatwość przemieszczania się między planami, warunki atmosferyczne w których pracujemy, warunki akustyczne. 
    3. Duża presja czasowa planu zdjęciowego. Np. konieczność nagrania dużej ilości osób w krótkim czasie lub zbyt krótki czas na przestawienie planów zdjęciowych między lokalizacjami. 
    4. Zastosowana technologia filmowa – ilość potrzebnego oświetlenia, sprzętu dźwiękowego, stabilizatorów, dronów. Technologia jest określana przez nas na podstawie wstępnego briefu. 
    5. Ilość potrzebnych osób do obsługi planu zdjęciowego. Zapotrzebowanie określamy na podstawie wstępnego briefu. 
    6. Termin wykonywania zdjęć. Realizacja ujęć w dni wolne od pracy, święta. 
    7. Stopień przygotowania pomysłu, scenariusza przez klienta. 
    8. Konieczność przygotowania materiału do emisji na specyficznych nośnikach (kino, niestandardowe proporcje obrazu)
    9. Ilość dni zdjęciowych. Określana na podstawie zakresu w briefie i dostępności lokacji oraz rozmówców.

     

    Potencjalni klienci:

    1. Jednostki promocyjne miast,
    2. Wydziały promocji mniejszych i średnich miast,
    3. Parki narodowe,
    4. Parki krajobrazowe,
    5. Nadleśnictwa,
    6. Firmy rolnicze,
    7. Obiekty historyczne,
    8. Muzea,
    9. Urzędy wojewódzkie i marszałkowskie realizujące projekty kształcenia zawodowego,
    10. Szkoły techniczne,
    11. Samorządy,
    12. Fabryki poszukujące nowych pracowników.

     

    Relacja z wydarzeń sportowych

    Prezentacja turnieju, wydarzenia sportowego. Zaprezentowanie ujęć z rozgrywek, akcji zawodników, atmosfery wydarzenia. Wszystko oprawione w brand organizatora. Ewentualne wypowiedzi uczestników lub organizatora. 

    Podstawowy zakres prac bang! done przy produkcjach filmowych w krótkich formach (do 6 minut):

    1. Opracowanie scenariusza na podstawie danych przesłanych przez zamawiającego. 
    2. Przygotowanie i prowadzenie planu zdjęciowego (oświetlenie, udźwiękowienie, realizacja wideo). 
    3. Montaż pierwszej wersji materiału wideo według wcześniej zaakceptowanego scenariusza (do 7 dni roboczych od ostatniego ujęcia). 
    4. Współpraca z klientem na etapie produkcji i postprodukcji. 
    5. Dwie tury poprawek materiału wideo zgodnych ze scenariuszem.
    6. Nagranie wypowiedzi osób (do 2 osób).
    7. Realizacja materiału do 150 km od Opola (w jedną stronę).
    8. Licencje udźwiękowienia oraz muzyki jako integralny element materiału wideo. 
    9. Przeniesienie praw autorskich (z zastrzeżeniem użycia materiału w portfolio i na naszych socialmediach).

     

    Co wpływa na koszt podstawowy realizacji w podanych zakresach cenowych?

    1. Cykliczność realizacji – cykl rozumiany jako min. realizacja 3 odcinków w jednym zleceniu/tematyce. 
    2. Lokalizacja – miejsce w którym pracujemy nad materiałem. Łatwość dostępu do samochodu, miejsce parkingowe, łatwość przemieszczania się między planami, warunki atmosferyczne w których pracujemy, warunki akustyczne. 
    3. Duża presja czasowa planu zdjęciowego. Np. konieczność nagrania dużej ilości osób w krótkim czasie lub zbyt krótki czas na przestawienie planów zdjęciowych między lokalizacjami. 
    4. Zastosowana technologia filmowa – ilość potrzebnego oświetlenia, sprzętu dźwiękowego, stabilizatorów, dronów. Technologia jest określana przez nas na podstawie wstępnego briefu. 
    5. Ilość potrzebnych osób do obsługi planu zdjęciowego. Zapotrzebowanie określamy na podstawie wstępnego briefu. 
    6. Termin wykonywania zdjęć. Realizacja ujęć w dni wolne od pracy, święta. 
    7. Stopień przygotowania pomysłu, scenariusza przez klienta. 
    8. Konieczność przygotowania materiału do emisji na specyficznych nośnikach (kino, niestandardowe proporcje obrazu)
    9. Ilość dni zdjęciowych. Określana na podstawie zakresu w briefie i dostępności lokacji oraz rozmówców.

     

    Potencjalni klienci:

    1. Jednostki promocyjne miast,
    2. Organizatorzy turniejów,
    3. Uczelnie wyższe,
    4.  Sporty ekstremalne,
    5. Związki Piłki Nożnej,
    6. Sztaby szkoleniowe,

    Relacja z wydarzeń kulturalnych

    Prezentacja wydarzenia kulturalnego. Spektaklu, koncertu, wernisażu. Możliwość realizacji materiału z wypowiedziami artystów lub uczestników. Wydarzenie pokazane od strony backstage oraz od strony widowni. Nawiązujące do klimatu prezentowanego wydarzenia.

    Podstawowy zakres prac bang! done przy produkcjach filmowych w krótkich formach (do 6 minut):

    1. Opracowanie scenariusza na podstawie danych przesłanych przez zamawiającego. 
    2. Przygotowanie i prowadzenie planu zdjęciowego (oświetlenie, udźwiękowienie, realizacja wideo). 
    3. Montaż pierwszej wersji materiału wideo według wcześniej zaakceptowanego scenariusza (do 7 dni roboczych od ostatniego ujęcia). 
    4. Współpraca z klientem na etapie produkcji i postprodukcji. 
    5. Dwie tury poprawek materiału wideo zgodnych ze scenariuszem.
    6. Nagranie wypowiedzi osób (do 2 osób).
    7. Realizacja materiału do 150 km od Opola (w jedną stronę).
    8. Licencje udźwiękowienia oraz muzyki jako integralny element materiału wideo. 
    9. Przeniesienie praw autorskich (z zastrzeżeniem użycia materiału w portfolio i na naszych socialmediach).

     

    Co wpływa na koszt podstawowy realizacji w podanych zakresach cenowych?

    1. Cykliczność realizacji – cykl rozumiany jako min. realizacja 3 odcinków w jednym zleceniu/tematyce. 
    2. Lokalizacja – miejsce w którym pracujemy nad materiałem. Łatwość dostępu do samochodu, miejsce parkingowe, łatwość przemieszczania się między planami, warunki atmosferyczne w których pracujemy, warunki akustyczne. 
    3. Duża presja czasowa planu zdjęciowego. Np. konieczność nagrania dużej ilości osób w krótkim czasie lub zbyt krótki czas na przestawienie planów zdjęciowych między lokalizacjami. 
    4. Zastosowana technologia filmowa – ilość potrzebnego oświetlenia, sprzętu dźwiękowego, stabilizatorów, dronów. Technologia jest określana przez nas na podstawie wstępnego briefu. 
    5. Ilość potrzebnych osób do obsługi planu zdjęciowego. Zapotrzebowanie określamy na podstawie wstępnego briefu. 
    6. Termin wykonywania zdjęć. Realizacja ujęć w dni wolne od pracy, święta. 
    7. Stopień przygotowania pomysłu, scenariusza przez klienta. 
    8. Konieczność przygotowania materiału do emisji na specyficznych nośnikach (kino, niestandardowe proporcje obrazu)
    9. Ilość dni zdjęciowych. Określana na podstawie zakresu w briefie i dostępności lokacji oraz rozmówców.

     

    Potencjalni klienci:

    1. Jednostki promocyjne miast,
    2. Organizatorzy dni miast,
    3. Wydziały promocji mniejszych i średnich miast,
    4. Organizatorzy festiwali (muzycznych, teatralnych, tanecznych),
    5. Firmy rentalowe sprzętu estradowego (przy nich działają menadżerowie mający przełożenie na organizatorów wydarzeń).

    Spacery miejskie

    Opowieść osoby prowadzącej spacer wraz z prezentacją omawianych miejsc. Spacer filmowy może zostać zrealizowany jako forma długa lub krótka. Opowieść może zostać uzupełniona o ujęcia krajobrazowe z wykorzystaniem drona. 

    Podstawowy zakres prac bang! done przy produkcjach filmowych w krótkich formach (do 6 minut):

    1. Opracowanie scenariusza na podstawie danych przesłanych przez zamawiającego. 
    2. Przygotowanie i prowadzenie planu zdjęciowego (oświetlenie, udźwiękowienie, realizacja wideo). 
    3. Montaż pierwszej wersji materiału wideo według wcześniej zaakceptowanego scenariusza (do 7 dni roboczych od ostatniego ujęcia). 
    4. Współpraca z klientem na etapie produkcji i postprodukcji. 
    5. Dwie tury poprawek materiału wideo zgodnych ze scenariuszem.
    6. Nagranie wypowiedzi osób (do 2 osób).
    7. Realizacja materiału do 150 km od Opola (w jedną stronę).
    8. Licencje udźwiękowienia oraz muzyki jako integralny element materiału wideo. 
    9. Przeniesienie praw autorskich (z zastrzeżeniem użycia materiału w portfolio i na naszych socialmediach).

     

    Co wpływa na koszt podstawowy realizacji w podanych zakresach cenowych?

    1. Cykliczność realizacji – cykl rozumiany jako min. realizacja 3 odcinków w jednym zleceniu/tematyce. 
    2. Lokalizacja – miejsce w którym pracujemy nad materiałem. Łatwość dostępu do samochodu, miejsce parkingowe, łatwość przemieszczania się między planami, warunki atmosferyczne w których pracujemy, warunki akustyczne. 
    3. Duża presja czasowa planu zdjęciowego. Np. konieczność nagrania dużej ilości osób w krótkim czasie lub zbyt krótki czas na przestawienie planów zdjęciowych między lokalizacjami. 
    4. Zastosowana technologia filmowa – ilość potrzebnego oświetlenia, sprzętu dźwiękowego, stabilizatorów, dronów. Technologia jest określana przez nas na podstawie wstępnego briefu. 
    5. Ilość potrzebnych osób do obsługi planu zdjęciowego. Zapotrzebowanie określamy na podstawie wstępnego briefu. 
    6. Termin wykonywania zdjęć. Realizacja ujęć w dni wolne od pracy, święta. 
    7. Stopień przygotowania pomysłu, scenariusza przez klienta. 
    8. Konieczność przygotowania materiału do emisji na specyficznych nośnikach (kino, niestandardowe proporcje obrazu)
    9. Ilość dni zdjęciowych. Określana na podstawie zakresu w briefie i dostępności lokacji oraz rozmówców.

     

    Potencjalni klienci:

    1. Jednostki promocyjne miast,
    2. Wwydziały promocji mniejszych i średnich miast,
    3. Parki narodowe,
    4. Parki krajobrazowe,
    5. Nadleśnictwa,
    6. Firmy rolnicze,
    7. Obiekty historyczne,
    8. Muzea,
    9. Urzędy wojewódzkie i marszałkowskie realizujące projekty kształcenia zawodowego,
    10. Szkoły techniczne,
    11. Samorządy,
    12. Fabryki poszukujące nowych pracowników,
    13. Stowarzyszenia i fundacje rewitalizujące obiekty.

    Spacer dronowy

    Prezentacja lokacji za pomocą ujęć wyłącznie z drona. Możliwość dodawania opisów, grafik, udźwiękowienia i logotypów. Czasami wzbogacane głosem lektora.

    Podstawowy zakres prac bang! done przy produkcjach filmowych w krótkich formach (do 6 minut):

    1. Opracowanie scenariusza na podstawie danych przesłanych przez zamawiającego. 
    2. Przygotowanie i prowadzenie planu zdjęciowego (oświetlenie, udźwiękowienie, realizacja wideo). 
    3. Montaż pierwszej wersji materiału wideo według wcześniej zaakceptowanego scenariusza (do 7 dni roboczych od ostatniego ujęcia). 
    4. Współpraca z klientem na etapie produkcji i postprodukcji. 
    5. Dwie tury poprawek materiału wideo zgodnych ze scenariuszem.
    6. Nagranie wypowiedzi osób (do 2 osób).
    7. Realizacja materiału do 150 km od Opola (w jedną stronę).
    8. Licencje udźwiękowienia oraz muzyki jako integralny element materiału wideo. 
    9. Przeniesienie praw autorskich (z zastrzeżeniem użycia materiału w portfolio i na naszych socialmediach).

     

    Co wpływa na koszt podstawowy realizacji w podanych zakresach cenowych?

    1. Cykliczność realizacji – cykl rozumiany jako min. realizacja 3 odcinków w jednym zleceniu/tematyce. 
    2. Lokalizacja – miejsce w którym pracujemy nad materiałem. Łatwość dostępu do samochodu, miejsce parkingowe, łatwość przemieszczania się między planami, warunki atmosferyczne w których pracujemy, warunki akustyczne. 
    3. Duża presja czasowa planu zdjęciowego. Np. konieczność nagrania dużej ilości osób w krótkim czasie lub zbyt krótki czas na przestawienie planów zdjęciowych między lokalizacjami. 
    4. Zastosowana technologia filmowa – ilość potrzebnego oświetlenia, sprzętu dźwiękowego, stabilizatorów, dronów. Technologia jest określana przez nas na podstawie wstępnego briefu. 
    5. Ilość potrzebnych osób do obsługi planu zdjęciowego. Zapotrzebowanie określamy na podstawie wstępnego briefu. 
    6. Termin wykonywania zdjęć. Realizacja ujęć w dni wolne od pracy, święta. 
    7. Stopień przygotowania pomysłu, scenariusza przez klienta. 
    8. Konieczność przygotowania materiału do emisji na specyficznych nośnikach (kino, niestandardowe proporcje obrazu)
    9. Ilość dni zdjęciowych. Określana na podstawie zakresu w briefie i dostępności lokacji oraz rozmówców.

     

    Potencjalni klienci:

    1. Biznes,
    2. Fabryki,
    3. Skanseny,
    4. Wydziały promocji mniejszych i średnich miast,
    5. Zrewitalizowane obiekty,
    6. Obiekty sportowe,
    7. Parki narodowe,
    8. Parki krajobrazowe,
    9. Atrakcje turystyczne,
    10. Korporacje,
    11. Teatry,
    12. Filharmonie.

    Kampanie społeczne

    Kampanie społeczne realizowane wokół wybranego tematu. Prezentacja filmowa wybranego problemu, osoby, zakresu wokół którego dzieje się kampania. Zawarte wypowiedzi osób, wplecione grafiki dostarczone przez klienta. Jeśli kampania dotyczy inwestycji lub konkretnego miejsca, zastosowane zostaną ujęcia prezentujące obiekt/teren. Materiał może być realizowany również jako cykl składający się z kilku krótszych filmów. 

    Podstawowy zakres prac bang! done przy produkcjach filmowych w krótkich formach (do 6 minut):

    1. Opracowanie scenariusza na podstawie danych przesłanych przez zamawiającego. 
    2. Przygotowanie i prowadzenie planu zdjęciowego (oświetlenie, udźwiękowienie, realizacja wideo). 
    3. Montaż pierwszej wersji materiału wideo według wcześniej zaakceptowanego scenariusza (do 7 dni roboczych od ostatniego ujęcia). 
    4. Współpraca z klientem na etapie produkcji i postprodukcji. 
    5. Dwie tury poprawek materiału wideo zgodnych ze scenariuszem.
    6. Nagranie wypowiedzi osób (do 2 osób).
    7. Realizacja materiału do 150 km od Opola (w jedną stronę).
    8. Licencje udźwiękowienia oraz muzyki jako integralny element materiału wideo. 
    9. Przeniesienie praw autorskich (z zastrzeżeniem użycia materiału w portfolio i na naszych socialmediach).

     

    Co wpływa na koszt podstawowy realizacji w podanych zakresach cenowych?

    1. Cykliczność realizacji – cykl rozumiany jako min. realizacja 3 odcinków w jednym zleceniu/tematyce. 
    2. Lokalizacja – miejsce w którym pracujemy nad materiałem. Łatwość dostępu do samochodu, miejsce parkingowe, łatwość przemieszczania się między planami, warunki atmosferyczne w których pracujemy, warunki akustyczne. 
    3. Duża presja czasowa planu zdjęciowego. Np. konieczność nagrania dużej ilości osób w krótkim czasie lub zbyt krótki czas na przestawienie planów zdjęciowych między lokalizacjami. 
    4. Zastosowana technologia filmowa – ilość potrzebnego oświetlenia, sprzętu dźwiękowego, stabilizatorów, dronów. Technologia jest określana przez nas na podstawie wstępnego briefu. 
    5. Ilość potrzebnych osób do obsługi planu zdjęciowego. Zapotrzebowanie określamy na podstawie wstępnego briefu. 
    6. Termin wykonywania zdjęć. Realizacja ujęć w dni wolne od pracy, święta. 
    7. Stopień przygotowania pomysłu, scenariusza przez klienta. 
    8. Konieczność przygotowania materiału do emisji na specyficznych nośnikach (kino, niestandardowe proporcje obrazu)
    9. Ilość dni zdjęciowych. Określana na podstawie zakresu w briefie i dostępności lokacji oraz rozmówców.

     

    Potencjalni klienci:

    1. Jednostki promocyjne miast,
    2. Wydziały promocji mniejszych i średnich miast,
    3. Parki narodowe,
    4. Parki krajobrazowe,
    5. Nadleśnictwa,
    6. Firmy rolnicze,
    7. Obiekty historyczne,
    8. Muzea,
    9. Urzędy wojewódzkie i marszałkowskie realizujące projekty kształcenia zawodowego,
    10. Szkoły techniczne,
    11. Samorządy,
    12. Fabryki poszukujące nowych pracowników
    13. Firmy prowadzące prywatne programy edukacyjne.

    Prezentacje produkcji lub tworzenia produktów

    Prezentacja linii produkcyjnych, parków maszynowych lub procesów powstawania produktów. Ujęcia wewnątrz fabryk. Posiadamy doświadczenie w bezpiecznym poruszaniu się w przestrzeni zakładów produkcyjnych. Do realizacji ujęć wykorzystujemy drony oraz klasyczne kamery. Film może zostać wzbogacony o opisy i animacje tego, co jest prezentowane. 

    Podstawowy zakres prac bang! done przy produkcjach filmowych w krótkich formach (do 6 minut):

    1. Opracowanie scenariusza na podstawie danych przesłanych przez zamawiającego. 
    2. Przygotowanie i prowadzenie planu zdjęciowego (oświetlenie, udźwiękowienie, realizacja wideo). 
    3. Montaż pierwszej wersji materiału wideo według wcześniej zaakceptowanego scenariusza (do 7 dni roboczych od ostatniego ujęcia). 
    4. Współpraca z klientem na etapie produkcji i postprodukcji. 
    5. Dwie tury poprawek materiału wideo zgodnych ze scenariuszem.
    6. Nagranie wypowiedzi osób (do 2 osób).
    7. Realizacja materiału do 150 km od Opola (w jedną stronę).
    8. Licencje udźwiękowienia oraz muzyki jako integralny element materiału wideo. 
    9. Przeniesienie praw autorskich (z zastrzeżeniem użycia materiału w portfolio i na naszych socialmediach).

     

    Co wpływa na koszt podstawowy realizacji w podanych zakresach cenowych?

    1. Cykliczność realizacji – cykl rozumiany jako min. realizacja 3 odcinków w jednym zleceniu/tematyce. 
    2. Lokalizacja – miejsce w którym pracujemy nad materiałem. Łatwość dostępu do samochodu, miejsce parkingowe, łatwość przemieszczania się między planami, warunki atmosferyczne w których pracujemy, warunki akustyczne. 
    3. Duża presja czasowa planu zdjęciowego. Np. konieczność nagrania dużej ilości osób w krótkim czasie lub zbyt krótki czas na przestawienie planów zdjęciowych między lokalizacjami. 
    4. Zastosowana technologia filmowa – ilość potrzebnego oświetlenia, sprzętu dźwiękowego, stabilizatorów, dronów. Technologia jest określana przez nas na podstawie wstępnego briefu. 
    5. Ilość potrzebnych osób do obsługi planu zdjęciowego. Zapotrzebowanie określamy na podstawie wstępnego briefu. 
    6. Termin wykonywania zdjęć. Realizacja ujęć w dni wolne od pracy, święta. 
    7. Stopień przygotowania pomysłu, scenariusza przez klienta. 
    8. Konieczność przygotowania materiału do emisji na specyficznych nośnikach (kino, niestandardowe proporcje obrazu)
    9. Ilość dni zdjęciowych. Określana na podstawie zakresu w briefie i dostępności lokacji oraz rozmówców.

     

    Potencjalni klienci:

    1. Biznes,
    2. Fabryki motoryzacyjne,
    3. Fabryki produkcyjne,
    4. Odlewnie artystyczne.

    Film wizerunkowy osoby/przedsiębiorstwa/instytucji

    Materiał prezentujący sylwetkę przedsiębiorstwa lub postaci. Narracja prowadzona przez osobę prezentowaną lub współpracowników. Uzupełniona o lektora. Możliwe do realizacji jako cykl krótszych materiałów.

    Podstawowy zakres prac bang! done przy produkcjach filmowych w krótkich formach (do 6 minut):

    1. Opracowanie scenariusza na podstawie danych przesłanych przez zamawiającego. 
    2. Przygotowanie i prowadzenie planu zdjęciowego (oświetlenie, udźwiękowienie, realizacja wideo). 
    3. Montaż pierwszej wersji materiału wideo według wcześniej zaakceptowanego scenariusza (do 7 dni roboczych od ostatniego ujęcia). 
    4. Współpraca z klientem na etapie produkcji i postprodukcji. 
    5. Dwie tury poprawek materiału wideo zgodnych ze scenariuszem.
    6. Nagranie wypowiedzi osób (do 2 osób).
    7. Realizacja materiału do 150 km od Opola (w jedną stronę).
    8. Licencje udźwiękowienia oraz muzyki jako integralny element materiału wideo. 
    9. Przeniesienie praw autorskich (z zastrzeżeniem użycia materiału w portfolio i na naszych socialmediach).

     

    Co wpływa na koszt podstawowy realizacji w podanych zakresach cenowych?

    1. Cykliczność realizacji – cykl rozumiany jako min. realizacja 3 odcinków w jednym zleceniu/tematyce. 
    2. Lokalizacja – miejsce w którym pracujemy nad materiałem. Łatwość dostępu do samochodu, miejsce parkingowe, łatwość przemieszczania się między planami, warunki atmosferyczne w których pracujemy, warunki akustyczne. 
    3. Duża presja czasowa planu zdjęciowego. Np. konieczność nagrania dużej ilości osób w krótkim czasie lub zbyt krótki czas na przestawienie planów zdjęciowych między lokalizacjami. 
    4. Zastosowana technologia filmowa – ilość potrzebnego oświetlenia, sprzętu dźwiękowego, stabilizatorów, dronów. Technologia jest określana przez nas na podstawie wstępnego briefu. 
    5. Ilość potrzebnych osób do obsługi planu zdjęciowego. Zapotrzebowanie określamy na podstawie wstępnego briefu. 
    6. Termin wykonywania zdjęć. Realizacja ujęć w dni wolne od pracy, święta. 
    7. Stopień przygotowania pomysłu, scenariusza przez klienta. 
    8. Konieczność przygotowania materiału do emisji na specyficznych nośnikach (kino, niestandardowe proporcje obrazu)
    9. Ilość dni zdjęciowych. Określana na podstawie zakresu w briefie i dostępności lokacji oraz rozmówców.

     

    Potencjalni klienci:

    1. Biznes produkcyjny,
    2. Biurowy,
    3. Mniejsze i średnie miasta,
    4. Obiekty turystyczne,
    5. Organizatorzy wycieczek,
    6. Korporacje turystyczne.

    Nagrania wywiadów 1:1

    Rozmowy z artystami, twórcami, politykami w scenerii wskazanej przez klienta. Często realizowane przy okazji trwających wydarzeń. Możliwość realizacji w cyklu jako kilka odcinków. 

    Podstawowy zakres prac bang! done przy produkcjach filmowych w krótkich formach (do 6 minut):

    1. Opracowanie scenariusza na podstawie danych przesłanych przez zamawiającego. 
    2. Przygotowanie i prowadzenie planu zdjęciowego (oświetlenie, udźwiękowienie, realizacja wideo). 
    3. Montaż pierwszej wersji materiału wideo według wcześniej zaakceptowanego scenariusza (do 7 dni roboczych od ostatniego ujęcia). 
    4. Współpraca z klientem na etapie produkcji i postprodukcji. 
    5. Dwie tury poprawek materiału wideo zgodnych ze scenariuszem.
    6. Nagranie wypowiedzi osób (do 2 osób).
    7. Realizacja materiału do 150 km od Opola (w jedną stronę).
    8. Licencje udźwiękowienia oraz muzyki jako integralny element materiału wideo. 
    9. Przeniesienie praw autorskich (z zastrzeżeniem użycia materiału w portfolio i na naszych socialmediach).

     

    Co wpływa na koszt podstawowy realizacji w podanych zakresach cenowych?

    1. Cykliczność realizacji – cykl rozumiany jako min. realizacja 3 odcinków w jednym zleceniu/tematyce. 
    2. Lokalizacja – miejsce w którym pracujemy nad materiałem. Łatwość dostępu do samochodu, miejsce parkingowe, łatwość przemieszczania się między planami, warunki atmosferyczne w których pracujemy, warunki akustyczne. 
    3. Duża presja czasowa planu zdjęciowego. Np. konieczność nagrania dużej ilości osób w krótkim czasie lub zbyt krótki czas na przestawienie planów zdjęciowych między lokalizacjami. 
    4. Zastosowana technologia filmowa – ilość potrzebnego oświetlenia, sprzętu dźwiękowego, stabilizatorów, dronów. Technologia jest określana przez nas na podstawie wstępnego briefu. 
    5. Ilość potrzebnych osób do obsługi planu zdjęciowego. Zapotrzebowanie określamy na podstawie wstępnego briefu. 
    6. Termin wykonywania zdjęć. Realizacja ujęć w dni wolne od pracy, święta. 
    7. Stopień przygotowania pomysłu, scenariusza przez klienta. 
    8. Konieczność przygotowania materiału do emisji na specyficznych nośnikach (kino, niestandardowe proporcje obrazu)
    9. Ilość dni zdjęciowych. Określana na podstawie zakresu w briefie i dostępności lokacji oraz rozmówców.

     

    Potencjalni klienci:

    1. Domy kultury,
    2. Biblioteki,
    3. Filharmonie,
    4. Teatry,
    5. Urzędy,
    6. Kongresy gospodarcze

    Przygotowanie multimediów na wydarzenie

    Kompleksowe opracowanie materiałów do wydarzeń na żywo. Nagranie rozmów zapowiadających. Przygotowanie prezentacji filmowych sponsorów. Opracowanie animacji na ekrany LED. Przygotowanie materiału do emisji.

    Podstawowy zakres prac bang! done przy produkcjach filmowych w krótkich formach (do 6 minut):

    1. Opracowanie scenariusza na podstawie danych przesłanych przez zamawiającego. 
    2. Przygotowanie i prowadzenie planu zdjęciowego (oświetlenie, udźwiękowienie, realizacja wideo). 
    3. Montaż pierwszej wersji materiału wideo według wcześniej zaakceptowanego scenariusza (do 7 dni roboczych od ostatniego ujęcia). 
    4. Współpraca z klientem na etapie produkcji i postprodukcji. 
    5. Dwie tury poprawek materiału wideo zgodnych ze scenariuszem.
    6. Nagranie wypowiedzi osób (do 2 osób).
    7. Realizacja materiału do 150 km od Opola (w jedną stronę).
    8. Licencje udźwiękowienia oraz muzyki jako integralny element materiału wideo. 
    9. Przeniesienie praw autorskich (z zastrzeżeniem użycia materiału w portfolio i na naszych socialmediach).

     

    Co wpływa na koszt podstawowy realizacji w podanych zakresach cenowych?

    1. Cykliczność realizacji – cykl rozumiany jako min. realizacja 3 odcinków w jednym zleceniu/tematyce. 
    2. Lokalizacja – miejsce w którym pracujemy nad materiałem. Łatwość dostępu do samochodu, miejsce parkingowe, łatwość przemieszczania się między planami, warunki atmosferyczne w których pracujemy, warunki akustyczne. 
    3. Duża presja czasowa planu zdjęciowego. Np. konieczność nagrania dużej ilości osób w krótkim czasie lub zbyt krótki czas na przestawienie planów zdjęciowych między lokalizacjami. 
    4. Zastosowana technologia filmowa – ilość potrzebnego oświetlenia, sprzętu dźwiękowego, stabilizatorów, dronów. Technologia jest określana przez nas na podstawie wstępnego briefu. 
    5. Ilość potrzebnych osób do obsługi planu zdjęciowego. Zapotrzebowanie określamy na podstawie wstępnego briefu. 
    6. Termin wykonywania zdjęć. Realizacja ujęć w dni wolne od pracy, święta. 
    7. Stopień przygotowania pomysłu, scenariusza przez klienta. 
    8. Konieczność przygotowania materiału do emisji na specyficznych nośnikach (kino, niestandardowe proporcje obrazu)
    9. Ilość dni zdjęciowych. Określana na podstawie zakresu w briefie i dostępności lokacji oraz rozmówców.

     

    Potencjalni klienci:

    1. Biznes,
    2. Wydarzenia jubileuszowe,
    3. Konferencje,
    4. Podsumowania,
    5. Dni miast,
    6. Podsumowanie projektów z dotacji.

    Obsługa multimedialna klubów sportowych

    Przygotowanie zestawu multimediów do obsługi social mediów klubu sportowego. Fotografie zawodników, przygotowanie animacji i nagrania zawodników do prezentacji podczas premierowego występu. Przygotowanie animacji “cieszynek” na potrzeby social mediów i realizacji relacji z rozgrywek. Dodatkowo oferta może być wzbogacona o produkcję wydarzenia prezentacji zespołu. 

    Podstawowy zakres prac bang! done przy produkcjach filmowych w krótkich formach (do 6 minut):

    1. Opracowanie scenariusza na podstawie danych przesłanych przez zamawiającego. 
    2. Przygotowanie i prowadzenie planu zdjęciowego (oświetlenie, udźwiękowienie, realizacja wideo). 
    3. Montaż pierwszej wersji materiału wideo według wcześniej zaakceptowanego scenariusza (do 7 dni roboczych od ostatniego ujęcia). 
    4. Współpraca z klientem na etapie produkcji i postprodukcji. 
    5. Dwie tury poprawek materiału wideo zgodnych ze scenariuszem.
    6. Nagranie wypowiedzi osób (do 2 osób).
    7. Realizacja materiału do 150 km od Opola (w jedną stronę).
    8. Licencje udźwiękowienia oraz muzyki jako integralny element materiału wideo. 
    9. Przeniesienie praw autorskich (z zastrzeżeniem użycia materiału w portfolio i na naszych socialmediach).

     

    Co wpływa na koszt podstawowy realizacji w podanych zakresach cenowych?

    1. Cykliczność realizacji – cykl rozumiany jako min. realizacja 3 odcinków w jednym zleceniu/tematyce. 
    2. Lokalizacja – miejsce w którym pracujemy nad materiałem. Łatwość dostępu do samochodu, miejsce parkingowe, łatwość przemieszczania się między planami, warunki atmosferyczne w których pracujemy, warunki akustyczne. 
    3. Duża presja czasowa planu zdjęciowego. Np. konieczność nagrania dużej ilości osób w krótkim czasie lub zbyt krótki czas na przestawienie planów zdjęciowych między lokalizacjami. 
    4. Zastosowana technologia filmowa – ilość potrzebnego oświetlenia, sprzętu dźwiękowego, stabilizatorów, dronów. Technologia jest określana przez nas na podstawie wstępnego briefu. 
    5. Ilość potrzebnych osób do obsługi planu zdjęciowego. Zapotrzebowanie określamy na podstawie wstępnego briefu. 
    6. Termin wykonywania zdjęć. Realizacja ujęć w dni wolne od pracy, święta. 
    7. Stopień przygotowania pomysłu, scenariusza przez klienta. 
    8. Konieczność przygotowania materiału do emisji na specyficznych nośnikach (kino, niestandardowe proporcje obrazu)
    9. Ilość dni zdjęciowych. Określana na podstawie zakresu w briefie i dostępności lokacji oraz rozmówców.

     

    Potencjalni klienci:

    1. Kluby sportowe 1 ligi w różnych dziedzinach. 

    Przygotowanie materiałów wideo do montażu

    Realizacja ujęć według przedstawionego scenariusza. Przygotowanie posegregowanego surowego materiału na potrzeby późniejszego montażu. Możliwość wykonania ujęć na potrzeby obsługi social mediów przez dłuższy czas. 

    Podstawowy zakres prac bang! done przy produkcjach filmowych w krótkich formach (do 6 minut):

    1. Opracowanie scenariusza na podstawie danych przesłanych przez zamawiającego. 
    2. Przygotowanie i prowadzenie planu zdjęciowego (oświetlenie, udźwiękowienie, realizacja wideo). 
    3. Montaż pierwszej wersji materiału wideo według wcześniej zaakceptowanego scenariusza (do 7 dni roboczych od ostatniego ujęcia). 
    4. Współpraca z klientem na etapie produkcji i postprodukcji. 
    5. Dwie tury poprawek materiału wideo zgodnych ze scenariuszem.
    6. Nagranie wypowiedzi osób (do 2 osób).
    7. Realizacja materiału do 150 km od Opola (w jedną stronę).
    8. Licencje udźwiękowienia oraz muzyki jako integralny element materiału wideo. 
    9. Przeniesienie praw autorskich (z zastrzeżeniem użycia materiału w portfolio i na naszych socialmediach).

     

    Co wpływa na koszt podstawowy realizacji w podanych zakresach cenowych?

    1. Cykliczność realizacji – cykl rozumiany jako min. realizacja 3 odcinków w jednym zleceniu/tematyce. 
    2. Lokalizacja – miejsce w którym pracujemy nad materiałem. Łatwość dostępu do samochodu, miejsce parkingowe, łatwość przemieszczania się między planami, warunki atmosferyczne w których pracujemy, warunki akustyczne. 
    3. Duża presja czasowa planu zdjęciowego. Np. konieczność nagrania dużej ilości osób w krótkim czasie lub zbyt krótki czas na przestawienie planów zdjęciowych między lokalizacjami. 
    4. Zastosowana technologia filmowa – ilość potrzebnego oświetlenia, sprzętu dźwiękowego, stabilizatorów, dronów. Technologia jest określana przez nas na podstawie wstępnego briefu. 
    5. Ilość potrzebnych osób do obsługi planu zdjęciowego. Zapotrzebowanie określamy na podstawie wstępnego briefu. 
    6. Termin wykonywania zdjęć. Realizacja ujęć w dni wolne od pracy, święta. 
    7. Stopień przygotowania pomysłu, scenariusza przez klienta. 
    8. Konieczność przygotowania materiału do emisji na specyficznych nośnikach (kino, niestandardowe proporcje obrazu)
    9. Ilość dni zdjęciowych. Określana na podstawie zakresu w briefie i dostępności lokacji oraz rozmówców.

     

    Potencjalni klienci:

    1. Redakcje lokalne,
    2. Działy marketingów,
    3. Działy promocji miast.

    Montaż materiału od klienta

    Przejrzenie materiału przesłanego przez klienta. Opracowanie koncepcji montażu i przedstawienia historii. Stworzenie końcowej kompozycji.

    Podstawowy zakres prac bang! done przy produkcjach filmowych w krótkich formach (do 6 minut):

    1. Opracowanie scenariusza na podstawie danych przesłanych przez zamawiającego. 
    2. Przejrzenie materiału. 
    3. Montaż pierwszej wersji materiału wideo według wcześniej zaakceptowanego scenariusza (do 7 dni roboczych od ostatniego ujęcia). 
    4. Współpraca z klientem na etapie postprodukcji. 
    5. Dwie tury poprawek materiału wideo zgodnych ze scenariuszem.
    6. Licencje udźwiękowienia oraz muzyki jako integralny element materiału wideo. 
    7. Przeniesienie praw autorskich (z zastrzeżeniem użycia materiału w portfolio i na naszych socialmediach).

     

    Co wpływa na koszt podstawowy realizacji w podanych zakresach cenowych?

    1. Cykliczność realizacji – cykl rozumiany jako min. realizacja 3 odcinków w jednym zleceniu/tematyce. 
    2. Duża presja czasowa planu zdjęciowego. Np. konieczność nagrania dużej ilości osób w krótkim czasie lub zbyt krótki czas na przestawienie planów zdjęciowych między lokalizacjami. 
    3. Zastosowana technologia filmowa – ilość potrzebnego oświetlenia, sprzętu dźwiękowego, stabilizatorów, dronów. Technologia jest określana przez nas na podstawie wstępnego briefu. 
    4. Ilość potrzebnych osób do obsługi planu zdjęciowego. Zapotrzebowanie określamy na podstawie wstępnego briefu. 
    5. Termin wykonywania montażu. 
    6. Stopień przygotowania pomysłu, scenariusza przez klienta. 
    7. Konieczność przygotowania materiału do emisji na specyficznych nośnikach (kino, niestandardowe proporcje obrazu)
    8. Ilość dni montażowych. Określana na podstawie zakresu w briefie i dostępności lokacji oraz rozmówców.

     

    PODCAST

    O CO CHODZI?
    Szanowni Państwo, na podstawie doświadczeń zebranych w ostatnich dwóch latach stworzyliśmy nową ofertę obsługi podcastów. Zawiera ona wszystkie zapotrzebowania, z którymi mieliśmy okazję spotkać się przez ten czas. Postawiliśmy na kompleksowość i jak najmniejsze zaangażowanie Państwa w proces technologiczny tworzenia materiału. Jednocześnie mieliśmy na względzie najwyższą jakość nagrania w mobilnych warunkach. Zastosowaliśmy stały zestaw sprzętowy dla ujednolicenia jakości i ewentualnego odbioru wizualnego. Jesteśmy w stanie pracować i prowadzić nagrania w dowolnym miejscu (budynki, przestrzenie docelowego klienta, targi).

    Cenowo zastosowaliśmy zasadę zestawów podstawowych oraz dodatków, tak aby mieli Państwo jasność i klarowne zasady podczas pracy ze swoim klientem. W razie pytań, niejasności, lub potrzeby omówienia końcowej oferty dla Państwa klientów pozostajemy do dyspozycji.

    WYMOGI TECHNICZNE MONTAŻU MOBILNEGO STUDIA STACJONARNEGO:

    1. Pomieszczenie o wymiarach min. 6m szer. x 6m długości x 3,2m wysokości.
    2. Drzwi wejściowe o min szerokości 90 cm.
    3. Ciche otoczenie (bez hałasów pomieszczeń obok, głośnych klimatyzatorów)
    4. Możliwość umieszczenia stołu realizacyjnego poza pomieszczeniem.
    5. Prąd 240V, z zabezpieczeniem przepięciowym min. 16A (standardowe gniazdko).
    6. W razie lokalizacji powyżej 1. piętra budynku, winda (standardowa osobowa) z możliwościa transportu skrzyń na kołach.
    7. Miejsce parkingowe blisko miejsca realizacji dla samochodu osobowego o wymiarach 6,5m dł. x 1,8 szer. x 1,8m wys.

    OPIS MOBILNEGO STUDIA DO NAGRANIA PODCASTU:

    Każda realizacja nagrania stacjonarnego będzie oparta o przygotowanie mobilnego studia do nagrań podcastu. Mobilne studio będzie zaaranżowane w taki sposób, aby osiągnąć najlepszą jakość dźwięku, zapewnić komfort rozmowy oraz ewentualną możliwość nagrania zapisu wideo z rozmowy.

    W skład mobilnego studia wchodzą:

    1. Stół drewniany do prowadzenia rozmów.
    2. Dwa krzesła.
    3. Mikrofony studyjne zamontowane na pantografach.
    4. Oświetlenie miejsca nagrania.
    5. Okotarowanie wyciszające odbicia fal dźwiękowych przestrzeni wokół miejsca rozmowy.
    6. Osprzęt do nagrywania wielośladowego wraz z możliwością odsłuchu dźwięku w słuchawkach dla prowadzącej i gościa. Wykorzystywany
      również podczas nagrań hybrydowych (stacjonarnie + hybryda)
    7. Karafka, szklanki, filiżanki, czajnik, woda mineralna, herbata.
    8. Drobne ozdoby stołu.

     

     

    PODSTAWOWA USŁUGA STACJONARNA / HYBRYDA

    (realizacja jednej rozmowy 1:1, do 30 min.) 

    1. Przygotowanie techniczne i wizualne miejsca do nagrania podcastu na podstawie
      specyfikacji mobilnego studia.
    2. Nagranie dźwięku rozmowy 1:1 w systemie wielośladowym (każdy mikrofon osobno).
    3. Wyczyszczenie nagranego dźwięku z przerywników fonetycznych rozmówców,
    4. Dodanie podkładu dźwiękowego (podkład po stronie bang! done).
    5. Dodanie dostarczonych jingli lub innych materiałów.
    6. Eksport z wyznaczoną jakością do publikacji w serwisach streamingowych.

    PODSTAWOWA USŁUGA NAGRANIA ZDALNEGO
    (realizacja jednej rozmowy 1:1, do 30 min.)

    1. Przygotowanie techniczne spotkania. Przeprowadzenie testów łącz internetowych oraz zaznajomienie rozmówców z technologią
      prowadzenia nagrania.
    2. Nagranie dźwięku rozmowy 1:1 w systemie wielośladowym (każdy mikrofon osobno).
    3. Wyczyszczenie nagranego dźwięku z przerywników fonetycznych rozmówców.
    4. Dodanie podkładu dźwiękowego (podkład po stronie bang! done).
    5. Dodanie dostarczonych jingli lub innych materiałów.
    6. Eksport z wyznaczoną jakością do publikacji w serwisach streamingowych.

    MONTAŻ PRZESŁANEGO NAGRANIA

    (montaż dźwiękowy jednej rozmowy 1:1, do 30 min.) 

    1. Synchronizacja plików nagraniowych,
    2. Wyrównanie poziomów dźwięku,
    3. Wycięcie oddechów i przerw, 
    4. Dodanie podkładu muzycznego, 
    5. Wklejenie przesłanych jingli i przerywników dźwiękowych według zaleceń scenariusza, 
    6. Mastering końcowy. 
    7. Przygotowanie do publikacji, eksport w zleconym formacie.