TRANSMISJA – OPCJA I – Realizacja total online 1 panelu z udziałem max 6 uczestników

Na potrzeby wydarzeń transmitowanych przygotowaliśmy rozwiązanie dedykowanej transmisji. Jest ono mniej czasochłonne niż standardowa realizacja i świetnie może nadawać się do kameralnych i prostych spotkań. Bez względu na użyte narzędzie, jest możliwość obrandowania transmisji (przygotowanie pojedynczego widoku transmisji) w logotypy partnerów i sponsorów wydarzenia.

2700 zł netto + VAT23%

KOMPLEKSOWOŚĆ

Produkujemy wydarzenie od początku do samego końca. Zajmujemy się zarówno pomocą w dostosowaniu eventu do świata online, jak i m.in. kontaktem z panelistami czy testami. Dbamy nie tylko o stronę technologiczną, ale także wizualną. Tak jak robiliśmy to za każdym razem z Państwem, stojąc przed fizyczną sceną, tak dziś robimy to w bezpiecznym — internetowym dystansie sięgając po środki, wywołujące efekt WOW.

PROSTA OBSŁUGA

Wykorzystujemy narzędzie, które od strony klienta wymaga jedynie przeglądarki internetowej. Nic nie trzeba pobierać, czy instalować. To odpowiedź na blokady nałożone na komputery firmowe i urzędowe oraz na zróżnicowane umiejętności cyfrowe osób biorących udział w transmitowanej dyskusji.

PEŁEN BRANDING W TRANSMISJI

Nie pracujemy na programach wideokonferencyjnych. Wykorzystujemy system realizacji, który zbliża nas do prezentowania treści w sposób telewizyjny, ale co najważniejsze – przy mniejszych nakładach finansowych.

TESTY, TESTY I JESZCZE RAZ TESTY

Każde z wydarzeń jest poprzedzone prowadzonymi przez nas rzetelnymi testami. Zarówno serwerów docelowych, stabilności internetu, jak i osób występujących online. Szkolimy prelegentów, prelegentki i osoby prowadzące wydarzenie online, jak radzić sobie z sytuacjami, które mogą nas zaskoczyć w internecie. Dzięki temu zyskujemy stuprocentową pewność, że wszystko odbędzie się bezproblemowo.

SPRAWDŹ ZAKRES NASZEJ PRACY

Po naszej stronie:

  1. Przeprowadzenie testów łączenia ze zdalnymi panelist(k)ami.
  2. Stream na wybrane kanały social media.
  3. Zapis całości w jakości Full HD.
  4. Przygotowanie opracowania graficznego transmisji na podstawie dostarczonych materiałów.
  5. Realizacja spotkania.
  6. System moderacji komentarzy z social mediów z dostępem zdalnym dla moderatora i umieszczanie ich w widoku transmisji.
  7. Archiwizacja materiału po spotkaniu przez 2 lata.
  8. Prosty montaż (przecięcie materiału, dodanie logotypów i plansz) oraz przygotowanie do publikacji na portalu.
SPRAWDŹ, CO JEST PO TWOJEJ STRONIE

Po stronie zamawiającego:

  1. Przesłanie grafik i materiałów graficznych, najpóźniej 7 dni przed planowaną transmisją, w tym: plansze początkowe i końcowe, materiały reklamowe, logotypy,
  2. Uzupełnienie i sprawdzenie podpisów do odcinka w przygotowanym dokumencie online, najpóźniej 1 dzień przed wydarzeniem,
  3. Dostarczenie kontaktów telefonicznych i mailowych do osób łączących się zdalnie do studia, najpóźniej 10 dni przed wydarzeniem,
  4. Przygotowanie scenariusza wydarzenia i dostarczenie, najpóźniej 3 dni przed transmisją,
  5. Dostarczenie adresu i klucza strumieni do social mediów, w których ma odbyć się transmisja (pomagamy w rozmowach technicznych),
  6. Stały kontakt z osobą mającą dostęp do kont social mediów, 2 dni przed i w trakcie transmisji,
  7. Wyznaczenie osoby do moderacji komentarzy w naszym systemie.

TRANSMISJA – OPCJA II – Realizacja total online z udziałem
max 10 uczestników

Na potrzeby wydarzeń transmitowanych przygotowaliśmy rozwiązanie dedykowanej transmisji. Jest ono mniej czasochłonne niż standardowa realizacja i świetnie może nadawać się do kameralnych i prostych spotkań. Bez względu na użyte narzędzie, jest możliwość obrandowania transmisji (przygotowanie pojedynczego widoku transmisji) w logotypy partnerów i sponsorów wydarzenia.

Wycena zawiera obsługę techniczną do 8 rozmówców wraz z prowadzącą/ym w pojedynczym panelu oraz nie więcej niż 15 osób (3 panele) wraz z prowadzącymi w całym wydarzeniu.

3600 zł netto + VAT23%

KOMPLEKSOWOŚĆ

Produkujemy wydarzenie od początku do samego końca. Zajmujemy się zarówno pomocą w dostosowaniu eventu do świata online, jak i m.in. kontaktem z panelistami czy testami. Dbamy nie tylko o stronę technologiczną, ale także wizualną. Tak jak robiliśmy to za każdym razem z Państwem, stojąc przed fizyczną sceną, tak dziś robimy to w bezpiecznym — internetowym dystansie sięgając po środki, wywołujące efekt WOW.

PROSTA OBSŁUGA

Wykorzystujemy narzędzie, które od strony klienta wymaga jedynie przeglądarki internetowej. Nic nie trzeba pobierać, czy instalować. To odpowiedź na blokady nałożone na komputery firmowe i urzędowe oraz na zróżnicowane umiejętności cyfrowe osób biorących udział w transmitowanej dyskusji.

PEŁEN BRANDING W TRANSMISJI

Nie pracujemy na programach wideokonferencyjnych. Wykorzystujemy system realizacji, który zbliża nas do prezentowania treści w sposób telewizyjny, ale co najważniejsze – przy mniejszych nakładach finansowych.

TESTY, TESTY I JESZCZE RAZ TESTY

Każde z wydarzeń jest poprzedzone prowadzonymi przez nas rzetelnymi testami. Zarówno serwerów docelowych, stabilności internetu, jak i osób występujących online. Szkolimy prelegentów, prelegentki i osoby prowadzące wydarzenie online, jak radzić sobie z sytuacjami, które mogą nas zaskoczyć w internecie. Dzięki temu zyskujemy stuprocentową pewność, że wszystko odbędzie się bezproblemowo.

SPRAWDŹ ZAKRES NASZEJ PRACY

Po naszej stronie:

  1. Przeprowadzenie testów łączenia ze zdalnymi panelist(k)ami z innych miast.
  2. Stream na wybrane kanały social media.
  3. Zapis całości w jakości Full HD.
  4. Przygotowanie opracowania graficznego transmisji na podstawie dostarczonych materiałów.
  5. Realizacja spotkania.
  6. System moderacji komentarzy z social mediów z dostępem zdalnym dla moderatora i umieszczanie ich w widoku transmisji,
  7. Archiwizacja materiału po spotkaniu przez 2 lata.
  8. Prosty montaż (przecięcie materiału, dodanie logotypów i plansz) oraz przygotowanie do publikacji na portalu.
SPRAWDŹ, CO JEST PO TWOJEJ STRONIE

Po stronie zamawiającego:

  1. Przesłanie grafik i materiałów graficznych, najpóźniej 7 dni przed planowaną transmisją, w tym: plansze początkowe i końcowe, materiały reklamowe, logotypy,
  2. Uzupełnienie i sprawdzenie podpisów do odcinka w przygotowanym dokumencie online, najpóźniej 1 dzień przed wydarzeniem,
  3. Dostarczenie kontaktów telefonicznych i mailowych do osób łączących się zdalnie do studia, najpóźniej 10 dni przed wydarzeniem,
  4. Przygotowanie scenariusza wydarzenia i dostarczenie, najpóźniej 3 dni przed transmisją,
  5. Dostarczenie adresu i klucza strumieni do social mediów, w których ma odbyć się transmisja (pomagamy w rozmowach technicznych),
  6. Stały kontakt z osobą mającą dostęp do kont social mediów, 2 dni przed i w trakcie transmisji,
  7. Wyznaczenie osoby do moderacji komentarzy w naszym systemie.

TRANSMISJA – OPCJA III – Realizacja total online z udziałemmax 15 uczestników

Na potrzeby wydarzeń transmitowanych przygotowaliśmy rozwiązanie dedykowanej transmisji. Jest ono mniej czasochłonne niż standardowa realizacja i świetnie może nadawać się do kameralnych i prostych spotkań. Bez względu na użyte narzędzie, jest możliwość obrandowania transmisji (przygotowanie pojedynczego widoku transmisji) w logotypy partnerów i sponsorów wydarzenia.

Wycena zawiera obsługę techniczną do 8 rozmówców wraz z prowadzącą/ym w pojedynczym panelu oraz nie więcej niż 15 osób (3 panele) wraz z prowadzącymi w całym wydarzeniu.

4200 zł netto + VAT23%

KOMPLEKSOWOŚĆ

Produkujemy wydarzenie od początku do samego końca. Zajmujemy się zarówno pomocą w dostosowaniu eventu do świata online, jak i m.in. kontaktem z panelistami czy testami. Dbamy nie tylko o stronę technologiczną, ale także wizualną. Tak jak robiliśmy to za każdym razem z Państwem, stojąc przed fizyczną sceną, tak dziś robimy to w bezpiecznym — internetowym dystansie sięgając po środki, wywołujące efekt WOW.

PROSTA OBSŁUGA

Wykorzystujemy narzędzie, które od strony klienta wymaga jedynie przeglądarki internetowej. Nic nie trzeba pobierać, czy instalować. To odpowiedź na blokady nałożone na komputery firmowe i urzędowe oraz na zróżnicowane umiejętności cyfrowe osób biorących udział w transmitowanej dyskusji.

PEŁEN BRANDING W TRANSMISJI

Nie pracujemy na programach wideokonferencyjnych. Wykorzystujemy system realizacji, który zbliża nas do prezentowania treści w sposób telewizyjny, ale co najważniejsze – przy mniejszych nakładach finansowych.

TESTY, TESTY I JESZCZE RAZ TESTY

Każde z wydarzeń jest poprzedzone prowadzonymi przez nas rzetelnymi testami. Zarówno serwerów docelowych, stabilności internetu, jak i osób występujących online. Szkolimy prelegentów, prelegentki i osoby prowadzące wydarzenie online, jak radzić sobie z sytuacjami, które mogą nas zaskoczyć w internecie. Dzięki temu zyskujemy stuprocentową pewność, że wszystko odbędzie się bezproblemowo.

SPRAWDŹ ZAKRES NASZEJ PRACY

Po naszej stronie:

  1. Przeprowadzenie testów łączenia ze zdalnymi panelist(k)ami.
  2. Stream na wybrane kanały social media.
  3. Zapis całości w jakości Full HD.
  4. Przygotowanie opracowania graficznego transmisji na podstawie dostarczonych materiałów.
  5. Realizacja spotkania.
  6. System moderacji komentarzy z social mediów z dostępem zdalnym dla moderatora i umieszczanie ich w widoku transmisji.
  7. Archiwizacja materiału po spotkaniu przez 2 lata.
  8. Prosty montaż (przecięcie materiału, dodanie logotypów i plansz) oraz przygotowanie do publikacji na portalu.
SPRAWDŹ, CO JEST PO TWOJEJ STRONIE

Po stronie zamawiającego:

  1. Przesłanie grafik i materiałów graficznych, najpóźniej 7 dni przed planowaną transmisją, w tym: plansze początkowe i końcowe, materiały reklamowe, logotypy,
  2. Uzupełnienie i sprawdzenie podpisów do odcinka w przygotowanym dokumencie online, najpóźniej 1 dzień przed wydarzeniem,
  3. Dostarczenie kontaktów telefonicznych i mailowych do osób łączących się zdalnie do studia, najpóźniej 10 dni przed wydarzeniem,
  4. Przygotowanie scenariusza wydarzenia i dostarczenie, najpóźniej 3 dni przed transmisją,
  5. Dostarczenie adresu i klucza strumieni do social mediów, w których ma odbyć się transmisja (pomagamy w rozmowach technicznych),
  6. Stały kontakt z osobą mającą dostęp do kont social mediów, 2 dni przed i w trakcie transmisji,
  7. Wyznaczenie osoby do moderacji komentarzy w naszym systemie.

TRANSMISJA – OPCJA IV – Realizacja stacjonarna z udziałem max 6 uczestników

Na potrzeby wydarzeń transmitowanych przygotowaliśmy rozwiązanie dedykowanej transmisji. Jest ono mniej czasochłonne niż standardowa realizacja i świetnie może nadawać się do kameralnych i prostych spotkań. Bez względu na użyte narzędzie, jest możliwość obrandowania transmisji (przygotowanie pojedynczego widoku transmisji) w logotypy partnerów i sponsorów wydarzenia.

Wycena zawiera obsługę techniczną do 6 rozmówców wraz z osobą prowadzącą w pojedynczym panelu. *w tym hybrydowe rozwiązanie.

3100 zł netto + VAT23%

KOMPLEKSOWOŚĆ

Produkujemy wydarzenie od początku do samego końca. Zajmujemy się zarówno pomocą w dostosowaniu eventu do świata online, jak i m.in. kontaktem z panelistami czy testami. Dbamy nie tylko o stronę technologiczną, ale także wizualną. Tak jak robiliśmy to za każdym razem z Państwem, stojąc przed fizyczną sceną, tak dziś robimy to w bezpiecznym — internetowym dystansie sięgając po środki, wywołujące efekt WOW.

PROSTA OBSŁUGA

Wykorzystujemy narzędzie, które od strony klienta wymaga jedynie przeglądarki internetowej. Nic nie trzeba pobierać, czy instalować. To odpowiedź na blokady nałożone na komputery firmowe i urzędowe oraz na zróżnicowane umiejętności cyfrowe osób biorących udział w transmitowanej dyskusji.

PEŁEN BRANDING W TRANSMISJI

Nie pracujemy na programach wideokonferencyjnych. Wykorzystujemy system realizacji, który zbliża nas do prezentowania treści w sposób telewizyjny, ale co najważniejsze – przy mniejszych nakładach finansowych.

TESTY, TESTY I JESZCZE RAZ TESTY

Każde z wydarzeń jest poprzedzone prowadzonymi przez nas rzetelnymi testami. Zarówno serwerów docelowych, stabilności internetu, jak i osób występujących online. Szkolimy prelegentów, prelegentki i osoby prowadzące wydarzenie online, jak radzić sobie z sytuacjami, które mogą nas zaskoczyć w internecie. Dzięki temu zyskujemy stuprocentową pewność, że wszystko odbędzie się bezproblemowo.

SPRAWDŹ ZAKRES NASZEJ PRACY
  1. Przygotowanie studia w miejscu realizacji (zasięg do 200 km).
  2. Oświetlenie planu zdjęciowego.
  3. Przeprowadzenie testów łączenia ze zdalnymi panelist(k)ami z innych miast.
  4. Stream na wybrane kanały social media.
  5. Zapis całości w jakości Full HD.
  6. Realizacja wielokamerowa.
  7. Przygotowanie opracowania graficznego transmisji na podstawie dostarczonych materiałów.
  8. Realizacja dźwięku na potrzeby transmisji.
  9. System moderacji komentarzy z social mediów i umieszczanie ich w widoku transmisji.
  10. Podgląd wideo dla rozmówców i prowadzącego obecnych w studiu.
  11. Bezprzewodowe słuchawki, dla każdej z osób w studiu, do rozmowy zdalnej.
  12. Archiwizacja materiału po spotkaniu przez 2 lata.
  13. Prosty montaż (przecięcie materiału, dodanie logotypów i plansz) oraz przygotowanie do publikacji na portalu.
    SPRAWDŹ, CO JEST PO TWOJEJ STRONIE
    1. Zapewnienie miejsca wydarzenia i możliwości instalacji dzień przed wydarzeniem.
    2. Zapewnienie łącza internetowego o przepustowości 100 Mbps download / 100 Mbps upload, najpóźniej dzień przed wydarzeniem, w miejscu realizacji (pomagamy w testach internetu).
    3. Przesłanie grafik i materiałów graficznych, najpóźniej 7 dni przed planowaną transmisją, w tym: plansze początkowe i końcowe, materiały reklamowe, logotypy.
    4. Uzupełnienie i sprawdzenie podpisów do odcinka w przygotowanym dokumencie on-line, najpóźniej 1 dzień przed wydarzeniem.
    5. Dostarczenie kontaktów telefonicznych i mailowych do osób łączących się zdalnie do studia, najpóźniej 10 dni przed wydarzeniem.
    6. Przygotowanie scenariusza wydarzenia i dostarczenie, najpóźniej 3 dni przed transmisją.
    7. Dostarczenie adresu i klucza strumieni do social mediów, w których ma odbyć się transmisja (pomagamy w rozmowach technicznych).
    8. Stały kontakt z osobą mającą dostęp do kont social mediów, 2 dni przed i w trakcie transmisji.
    9. Wyznaczenie osoby do moderacji komentarzy w naszym systemie.
    10. Zapewnienie tłumacza migowego w miejscu realizacji wydarzenia (w przypadku wybranego pakietu).

    TRANSMISJA – OPCJA V – Realizacja stacjonarna* z udziałem max 10 uczestników

    Na potrzeby wydarzeń transmitowanych przygotowaliśmy rozwiązanie dedykowanej transmisji. Jest ono mniej czasochłonne niż standardowa realizacja i świetnie może nadawać się do kameralnych i prostych spotkań. Bez względu na użyte narzędzie, jest możliwość obrandowania transmisji (przygotowanie pojedynczego widoku transmisji) w logotypy partnerów i sponsorów wydarzenia.

    Wycena zawiera obsługę techniczną do 8 rozmówców wraz z osobą prowadzącą w pojedynczym panelu oraz nie więcej niż 10 panelistów (2 panele) wraz z prowadzącymi w całym wydarzeniu. *w tym hybrydowe rozwiązanie.

    3800 zł netto + VAT23%

    KOMPLEKSOWOŚĆ

    Produkujemy wydarzenie od początku do samego końca. Zajmujemy się zarówno pomocą w dostosowaniu eventu do świata online, jak i m.in. kontaktem z panelistami czy testami. Dbamy nie tylko o stronę technologiczną, ale także wizualną. Tak jak robiliśmy to za każdym razem z Państwem, stojąc przed fizyczną sceną, tak dziś robimy to w bezpiecznym — internetowym dystansie sięgając po środki, wywołujące efekt WOW.

    PROSTA OBSŁUGA

    Wykorzystujemy narzędzie, które od strony klienta wymaga jedynie przeglądarki internetowej. Nic nie trzeba pobierać, czy instalować. To odpowiedź na blokady nałożone na komputery firmowe i urzędowe oraz na zróżnicowane umiejętności cyfrowe osób biorących udział w transmitowanej dyskusji.

    PEŁEN BRANDING W TRANSMISJI

    Nie pracujemy na programach wideokonferencyjnych. Wykorzystujemy system realizacji, który zbliża nas do prezentowania treści w sposób telewizyjny, ale co najważniejsze – przy mniejszych nakładach finansowych.

    TESTY, TESTY I JESZCZE RAZ TESTY

    Każde z wydarzeń jest poprzedzone prowadzonymi przez nas rzetelnymi testami. Zarówno serwerów docelowych, stabilności internetu, jak i osób występujących online. Szkolimy prelegentów, prelegentki i osoby prowadzące wydarzenie online, jak radzić sobie z sytuacjami, które mogą nas zaskoczyć w internecie. Dzięki temu zyskujemy stuprocentową pewność, że wszystko odbędzie się bezproblemowo.

    SPRAWDŹ ZAKRES NASZEJ PRACY
    1. Przygotowanie studia w miejscu realizacji (zasięg do 200 km).
    2. Oświetlenie planu zdjęciowego.
    3. Przeprowadzenie testów łączenia ze zdalnymi panelist(k)ami z innych miast.
    4. Stream na wybrane kanały social media.
    5. Zapis całości w jakości Full HD.
    6. Realizacja wielokamerowa.
    7. Przygotowanie opracowania graficznego transmisji na podstawie dostarczonych materiałów.
    8. Realizacja dźwięku na potrzeby transmisji.
    9. System moderacji komentarzy z social mediów i umieszczanie ich w widoku transmisji.
    10. Podgląd wideo dla rozmówców i prowadzącego obecnych w studiu.
    11. Bezprzewodowe słuchawki, dla każdej z osób w studiu, do rozmowy zdalnej.
    12. Archiwizacja materiału po spotkaniu przez 2 lata.
    13. Prosty montaż (przecięcie materiału, dodanie logotypów i plansz) oraz przygotowanie do publikacji na portalu.
      SPRAWDŹ, CO JEST PO TWOJEJ STRONIE
      1. Zapewnienie miejsca wydarzenia i możliwości instalacji dzień przed wydarzeniem.
      2. Zapewnienie łącza internetowego o przepustowości 100 Mbps download / 100 Mbps upload, najpóźniej dzień przed wydarzeniem, w miejscu realizacji (pomagamy w testach internetu).
      3. Przesłanie grafik i materiałów graficznych, najpóźniej 7 dni przed planowaną transmisją, w tym: plansze początkowe i końcowe, materiały reklamowe, logotypy.
      4. Uzupełnienie i sprawdzenie podpisów do odcinka w przygotowanym dokumencie on-line, najpóźniej 1 dzień przed wydarzeniem.
      5. Dostarczenie kontaktów telefonicznych i mailowych do osób łączących się zdalnie do studia, najpóźniej 10 dni przed wydarzeniem.
      6. Przygotowanie scenariusza wydarzenia i dostarczenie, najpóźniej 3 dni przed transmisją.
      7. Dostarczenie adresu i klucza strumieni do social mediów, w których ma odbyć się transmisja (pomagamy w rozmowach technicznych).
      8. Stały kontakt z osobą mającą dostęp do kont social mediów, 2 dni przed i w trakcie transmisji.
      9. Wyznaczenie osoby do moderacji komentarzy w naszym systemie.
      10. Zapewnienie tłumacza migowego w miejscu realizacji wydarzenia (w przypadku wybranego pakietu).

      TRANSMISJA – OPCJA VI – Realizacja stacjonarna* z udziałem max 15 uczestników

      Na potrzeby wydarzeń transmitowanych przygotowaliśmy rozwiązanie dedykowanej transmisji. Jest ono mniej czasochłonne niż standardowa realizacja i świetnie może nadawać się do kameralnych i prostych spotkań. Bez względu na użyte narzędzie, jest możliwość obrandowania transmisji (przygotowanie pojedynczego widoku transmisji) w logotypy partnerów i sponsorów wydarzenia.

      Wycena zawiera obsługę techniczną do 8 rozmówców wraz z osobą prowadzącą w pojedynczym panelu oraz nie więcej niż 10 panelistów (2 panele) wraz z prowadzącymi w całym wydarzeniu. *w tym hybrydowe rozwiązanie.

      4400 zł netto + VAT23%

      KOMPLEKSOWOŚĆ

      Produkujemy wydarzenie od początku do samego końca. Zajmujemy się zarówno pomocą w dostosowaniu eventu do świata online, jak i m.in. kontaktem z panelistami czy testami. Dbamy nie tylko o stronę technologiczną, ale także wizualną. Tak jak robiliśmy to za każdym razem z Państwem, stojąc przed fizyczną sceną, tak dziś robimy to w bezpiecznym — internetowym dystansie sięgając po środki, wywołujące efekt WOW.

      PROSTA OBSŁUGA

      Wykorzystujemy narzędzie, które od strony klienta wymaga jedynie przeglądarki internetowej. Nic nie trzeba pobierać, czy instalować. To odpowiedź na blokady nałożone na komputery firmowe i urzędowe oraz na zróżnicowane umiejętności cyfrowe osób biorących udział w transmitowanej dyskusji.

      PEŁEN BRANDING W TRANSMISJI

      Nie pracujemy na programach wideokonferencyjnych. Wykorzystujemy system realizacji, który zbliża nas do prezentowania treści w sposób telewizyjny, ale co najważniejsze – przy mniejszych nakładach finansowych.

      TESTY, TESTY I JESZCZE RAZ TESTY

      Każde z wydarzeń jest poprzedzone prowadzonymi przez nas rzetelnymi testami. Zarówno serwerów docelowych, stabilności internetu, jak i osób występujących online. Szkolimy prelegentów, prelegentki i osoby prowadzące wydarzenie online, jak radzić sobie z sytuacjami, które mogą nas zaskoczyć w internecie. Dzięki temu zyskujemy stuprocentową pewność, że wszystko odbędzie się bezproblemowo.

      SPRAWDŹ ZAKRES NASZEJ PRACY
      1. Przygotowanie studia w miejscu realizacji (zasięg do 200 km).
      2. Oświetlenie planu zdjęciowego.
      3. Przeprowadzenie testów łączenia ze zdalnymi panelist(k)ami z innych miast.
      4. Stream na wybrane kanały social media.
      5. Zapis całości w jakości Full HD.
      6. Realizacja wielokamerowa.
      7. Przygotowanie opracowania graficznego transmisji na podstawie dostarczonych materiałów.
      8. Realizacja dźwięku na potrzeby transmisji.
      9. System moderacji komentarzy z social mediów i umieszczanie ich w widoku transmisji.
      10. Podgląd wideo dla rozmówców i prowadzącego obecnych w studiu.
      11. Bezprzewodowe słuchawki, dla każdej z osób w studiu, do rozmowy zdalnej.
      12. Archiwizacja materiału po spotkaniu przez 2 lata.
      13. Prosty montaż (przecięcie materiału, dodanie logotypów i plansz) oraz przygotowanie do publikacji na portalu.
        SPRAWDŹ, CO JEST PO TWOJEJ STRONIE
        1. Zapewnienie miejsca wydarzenia i możliwości instalacji dzień przed wydarzeniem.
        2. Zapewnienie łącza internetowego o przepustowości 100 Mbps download / 100 Mbps upload, najpóźniej dzień przed wydarzeniem, w miejscu realizacji (pomagamy w testach internetu).
        3. Przesłanie grafik i materiałów graficznych, najpóźniej 7 dni przed planowaną transmisją, w tym: plansze początkowe i końcowe, materiały reklamowe, logotypy.
        4. Uzupełnienie i sprawdzenie podpisów do odcinka w przygotowanym dokumencie on-line, najpóźniej 1 dzień przed wydarzeniem.
        5. Dostarczenie kontaktów telefonicznych i mailowych do osób łączących się zdalnie do studia, najpóźniej 10 dni przed wydarzeniem.
        6. Przygotowanie scenariusza wydarzenia i dostarczenie, najpóźniej 3 dni przed transmisją.
        7. Dostarczenie adresu i klucza strumieni do social mediów, w których ma odbyć się transmisja (pomagamy w rozmowach technicznych).
        8. Stały kontakt z osobą mającą dostęp do kont social mediów, 2 dni przed i w trakcie transmisji.
        9. Wyznaczenie osoby do moderacji komentarzy w naszym systemie.
        10. Zapewnienie tłumacza migowego w miejscu realizacji wydarzenia (w przypadku wybranego pakietu).

        SKRÓT WIDEO Z WYDARZENIA

        Realizacja nagrania wideo z wydarzenia. Relacja wideo. Materiał prezentujący określone wydarzenie, na potrzeby późniejszej promocji głównego materiału lub działań promocyjnych w social mediach. 

        2200 zł netto + VAT23%

        MOŻLIWOŚĆ WPROWDZENIA GRAFIK

         Dajemy możliwość uzupełnienia materiału wideo materiałami graficznymi, logotypami, materiałami wizualnymi, które od Państwa otrzymamy. 

        OPERATOR

        Skrótem wideo zajmie się osobny operator, będący skupionym tylko na tym zadaniu. W przypadku, gdy realizujemy transmisję, jesteśmy w stanie w ten sposób zabezpieczyć najwyższą jakość produkowanego materiału.

        KOMPLATYBILNOŚĆ Z ZAPISEM CAŁEGO WYDARZENIA

        W skrócie wideo możemy zamieścić również fragmenty z zarejestrowanego materiału podczas transmisji, jeśli taką realizujemy lub Państwo dostarczycie nagrania.

        MONTAŻ

        Montaż materiału wideo realizujemy w czasie od 1 do 7 dni po zakończeniu nagrania. 

        SPRAWDŹ ZAKRES NASZEJ PRACY

        Po naszej stronie:

        1. Nagranie ujęć z wydarzenia.
        2. Nagranie wypowiedzi uczestników.
        3. Montaż materiału. 
        4. Zapewnienie dodatkowego oświetlenia na potrzeby wykonania skrótu wideo. 
        5. 2 tury poprawek względem pierwotnej koncepcji klipu. 
        6. Przygotowanie materiału do publikacji w różnych środkach przekazu. 
        7. Możliwość wprowadzenia grafik. 
        SPRAWDŹ, CO JEST PO TWOJEJ STRONIE

        Po stronie zamawiającego:

        1. Zabezpieczeni zgód wizerunkowych osób filmowanych.
        2. Zabezpieczenie logistyki i możliwość wejścia operatora w strategiczne miejsca w przestrzenii eventu. 
        3. Współpraca na etapie montażu. 
        4. Przesłanie plansz i grafik. 
        5. Przesłanie podpisów osób występujących w materiale.