USŁUGI DODATKOWE TRANSMISJI WIDEO

Nagłośnienie miejsca wydarzenia do 80 osób.

  1. Dwie kolumny głośnikowe
  2. Mikser dźwiękowy.
  3. Mikrofony ręczne dla rozmówców.
  4. Miks dźwięku dla publiczności zgromadzonej w miejscu wydarzenia. 

1250 zł netto + 23%VAT

Nagłośnienie miejsca wydarzenia do 150 osób.

  1. Dwie kolumny głośnikowe + strefa dźwiękowa dla oddalonych rzędów
  2. Mikser dźwiękowy.
  3. Mikrofony ręczne dla rozmówców.
  4. Miks dźwięku dla publiczności zgromadzonej w miejscu wydarzenia. 

2100 zł netto + 23%VAT

Łącze internetowe do transmisji

  1. Zestaw do zdalnej wysyłki transmisji z dowolnego miejsca w zasięgu LTE.
  2. Możliwość wysłania sygnału na jeden kanał social media (FB, YT)

350 zł netto + 23%VAT

USŁUGI DODATKOWE REALIZACJI WIDEO (KRÓTKICH FORM DO 6 MINUT)

Transkrypcja

Transkrypcja materiału wideo z zaimplementowaniem tekstu w j. polskim do filmu lub pliku z kodem czasowych do platform wideo.

350 zł netto + 23%VAT

 

Szybki montaż

Szybki montaż pierwszej wersji materiału do 48 godzin od zakończenia nagrania ostatniego ujęcia.

500 zł netto + 23%VAT

 

Tłumaczenie na j. polski migowy

Zapewnienie tłumacza, nagranie na greenscreen oraz umieszczenie w filmie.

750 zł netto + 23%VAT

 

Animacja wideo

Stworzenie animacji do materiału wideo. Animowane czasopismo, pokazy slajdów, prezentacje zdjęć, animacje wskzań, animacje wykresów. 

300 zł netto – 3500 zł netto + 23%VAT (zależne od zakresu działań)

 

Dodatkowe wersje materiału (duże zmiany)

Dodatkowa krótsza/dłuższa wersja materiału, zmiana/dodanie/usunięcie wypowiedzi, zmiana udźwiękowienia.

550 zł netto + 23%VAT

 

Dodatkowe wersje materiału (małe zmiany)

Wymiana/dodanie plansz, zmiana logotypów

150 zł netto + 23%VAT za każdą wersję materiału

 

Dojazd i nocleg 150 km – 300 km

Koszty transportu w zakresie odległości 150 km – 350 km, według map Google mierzona w jedną stronę od Opola.

850 zł netto + 23%VAT

 

Dojazd i nocleg powyżej 300 km 

Koszty transportu w odległości powyżej 350 km, według map Google mierzona w jedną stronę od Opola.

1100 zł netto + 23%VAT

 

Dodatkowa osoba wypowiadająca się

Dodatkowa osoba ponad standard oferty podstawowej (2 osoby), której wypowiedź ma znaleźć się w materiale wideo

150 zł netto + 23%VAT

 

Dodatkowa tura poprawek 

Dodatkowa tura poprawek (powyżej 2 z pakietu standardowego), w ramach wcześniej zaakceptowanego scenariusza.

200 zł netto + 23%VAT

 

Lektor głosowy w j. polskim

Nagranie głosu lektora w j. polskim oraz montaż w materiale wideo.  Cena uzależniona od miejsca publikacji, tematyki, ilości tekstu do naczytania. 

od 800 zł netto + 23%VAT

 

Lektor głosowy w j. angielskim

Nagranie głosu lektora w j. polskim oraz montaż w materiale wideo.  Cena uzależniona od miejsca publikacji, tematyki, ilości tekstu do naczytania.

od 1600 zł netto + 23%VAT

 

USŁUGI DODATKOWE PODCAST

Dłuższa rozmowa

Wydłużenie realizacji rozmowy o kolejne 30 minut

od 450 zł netto + 23%VAT

 

Kilka realizacji w jednym dniu

Wykonanie kolejnej podstawowej realizacji w tym samym miejscu nagrania.

od 750 zł netto + 23%VAT

 

Więcej rozmówców

Dodanie drugiego gościa do rozmowy w podstawowej realizacji (dodatkowy mikrofon, krzesło)

od 750 zł netto + 23%VAT

 

WideoPodcast

Dodatkowa realizacja zapisu wideo rozmowy z wykorzystaniem 3 kamer + dodatkowe światło pod realizację wideo

od 850 zł netto + 23%VAT

 

Wysyłkowy pakiet jakościowy

Pakiet sprzętu i zdalnego wsparcia technicznego dla jednego rozmówcy, zwiększający jakość zapisu materiału dźwiękowego w sytuacji nagrań hybrydowych oraz całkowicie zdalnych.
W skład zestawu wchodzą:

  1. Mikrofon studyjny.
  2. Statyw mikrofonowy.
  3. Słuchawki.
  4. Przesyłka paczkomatem InPost w dwie strony.
  5. Zdalne wsparcie techniczne i wykonanie testów.

od 550 zł netto + 23%VAT